niedziela, 21 kwietnia 2013

Śpiewnik na sakr. Bierzmowania

kto chce śpiewać zapraszam serdecznie

1. O Stworzycielu Duchu przyjdź, Nawiedź dusz wiernych Tobie krąg,
Niebieską łaskę zesłać racz Sercem, co dziełem są Twych rąk.
2. Pocieszycielem jesteś zwan, I Najwyższego Boga dar,
Tyś namaszczeniem naszych dusz, Zdrój żywy, miłość ognia żar.
3. Ty darzysz łaską siedemkroć, Bo moc z prawicy Ojca masz,
Przez Ojca obiecany nam, Mową wzbogacasz język nasz.
4. Światłem rozjaśnij naszą myśl, W serca nam miłość świętą wlej,
I wątłą słabość naszych ciał, Pokrzep stałością mocy swej.
5. Nieprzyjaciela odpędź w dal,  I Twym pokojem obdarz wraz,
Niech w drodze za przewodem Twym, Miniemy zło, co kusi nas.
6. Daj nam przez Ciebie Ojca znać, Daj, by i Syn poznany był,
I Ciebie jedno Tchnienie Dwóch, Niech wyznajemy z wszystkich sił.

Panie Ty znasz moje imię Ukryte jest w Tobie (2x)
Objawiaj swoją miłość, którą zachowałeś dla mnie (2x)

1.       Wzywam Cię Duchu przyjdź , Czekam wciąż byś dotknął nas
 Wołam Cię Panie przyjdź Jezu Zbawco do dzieci Twych
ref. Jak spragniona ziemia rosy, dusza ma
 Tylko Ty możesz wypełnić
Serca głód, serca głód
2.       Głębio mórz, potęgo gór, Boże mój                    G A h
Nie mogę bez Twej miłości żyć, Nie chcę bez Ciebie żyć
1.Zjednoczeni w Duchu, zjednoczeni w Nim,

Zjednoczeni w Duchu, zjednoczeni w Nim.
Módlmy się, aby jedność była odnowiona w nas
Aby świat cały poznał uczniów Chrystusa w nas,
Aby świat cały ujrzał miłość w nas.
2.Wraz z innymi pójdziemy, podaj mi swoja dłoń,
Wraz z innymi pójdziemy, podaj mi swoją dłoń.
Wszystkim głosić będziemy tę radosna dla nas wieść,
Że nasz Pan kroczy z nami, że nasz Pan z nami jest,
Że nasz Pan zawsze z nami wszędzie jest.
3.Chcemy razem pracować, chcemy złączyć swój trud,
Chcemy razem pracować, chcemy złączyć swój trud
By nie stracić godności która Pan obdarzył nas.
Aby strzec ludzką dusza, aby strzec dumę swą,
Żeby człowiek zachował godność swą.
4.Niechaj chwała brzmi Ojcu, który stworzył ten świat,
Niechaj chwała brzmi Ojcu, który stworzył ten świat,
Chwała tez Chrystusowi, który Synem Jego jest.
I Duchowi tez chwała, który jednoczy nas
I Duchowi też, który łączy nas.

1.Schowaj mnie pod skrzydła twe, Ukryj mnie w silnej dłoni swej. / 2x
 Kiedy fale mórz chcą porwać mnie,  Z tobą wzniosę się podniesiesz mnie.
 Panie Królem tyś spienionych wód,  Ja ufam Ci ty jesteś Bóg.
2.Odpocznę dziś, W ramionach twych. Dusza ma, W pokoju będzie trwać.

1. Przywołaj mnie Panie, przywołaj mnie Panie na pustynię.
    I niech mój głód Ciebie i moja tęsknota przywoła Ciebie.

REF. Mów do mego serca, mów do mego serca, Ty znasz jego ukryte doliny. Tam gdzie usychają piękne winnice, Ty wiesz gdzie otworzyć ukryte źródła. 2x

2. Niech we mnie zamilkną pragnienia i myśli, abyś mógł mówić Ty.
    Niech słowa miłości i przebaczenia ogarną duszę mą.

Chlebie najcichszy, otul mnie swym milczeniem,  G D C D
 Ukryj mnie w swojej bieli, wchłoń moją ciemność  G D a e
            I. Przemień mnie w siebie,                e C G D
 Bym jak Ty stał się chlebem /x2
            Pobłogosław mnie połam,
            Rozdaj łaknącym braciom /x2
 II. A ułomki chleba, które zostają /x2
 Rozdaj tym, którzy nie wierzą w swój głód /x2
Jeden chleb, co zmienia się w Chrystusa Ciało,G C
 z wielu ziaren pszenicznych się rodzi.                                D C
 Jedno wino, co się Krwią Chrystusa stało,       G C
 z soku wielu winnych gron pochodzi.               
 Ref.
 Jak ten chleb, co złączył złote ziarna,                 G C
 tak niech miłość złączy nas ofiarna.                    G D
 Jak ten kielich łączy kropel wiele,                        G C
 tak nas, Chryste, w swoim złącz Kościele.        D G

Ref.: Nie lękajcie się, Ja jestem z wami.    C F G
      Nie lękajcie się, Ja jestem z wami.     a e F G
      Nie lękajcie się, Bóg jest Miłością.
      Nie lękajcie się, trwajcie mocni w wierze.

1. Ty Jesteś Skałą Zbawienia,             F G
Jedyną naszą ostoją                           F G C
przychodzimy do ciebie bo światło    a e F C
ulecz nasze serca zmartwychwstać daj  F C G

2.Pomoz nam wytrwać przy tobie
Być wiernym w wierze przez życia czas
tylko w tobie cala nasza nadzieja
Miłosierdziem swoim uzdrawiaj nas

Dzięki Ci Panie za Ciało Twe i Krew
Za dary nieskończone wielbimy Cię

Niechaj zstąpi Duch Twój i odnowi Ziemię
Życiodajny spłynie deszcz na spragnione serce
Obmyj mnie i uświęć mnie
Uwielbienia niech popłynie pieśń
Chwała Jezusowi, który za mnie życie dał
Chwała Temu, który pierwszy umiłował mnie
Jezus, tylko Jezus Panem jest

Tekst na pamięć
„Pragniemy, aby Duch święty, którego otrzymamy, umocnił nas do mężnego wyznawania wiary i do postępowania według jej zasad”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziemia katerdy

Podziemia katerdy
Zapraszamy do odwiedzenia podziemi naszej katerdy. Podziemia powinny być otwarte codziennie, jeśli jednak drzwi są zamknięte proszę dzwonić na plebanię